GNTM: Όταν η κατινιά γίνεται διασκέδαση

Το GNTM έχει πλάκα. Κυρίως αν κάποιος το βλέπει διαβάζοντας ταυτόχρονα στο twitter το σχετικό ξεκαρδιστικό hashtag, ή τουλάχιστον προσπαθώντας να προλάβει να το κάνει, καθώς με το ρυθμό που ανεβαίνουν οι δημοσιεύσεις είναι πρακτικά αδύνατον. Αν υπάρχει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα φέτος που κάνει το twitter να παίρνει φωτιά, με καταιγισμό χιλιάδων tweets μέσα σε λίγα λεπτά, αυτό είναι το GNTM. Ιδίως όταν στους δέκτες εμφανίζεται κάποια από τις τρεις αντιπαθέστερες διαγωνιζόμενες, οι οποίες με μπρουτάλ και απροσχημάτιστη κακοήθεια θάβουν όποια αντίπαλό τους κάνει το ασυγχώρητο λάθος να σηκώσει κεφάλι.

Η παραγωγή έχει φυσικά αντιληφθεί τον αντίκτυπο της παρέας της Μέγκι, Εύης και Μικαέλας, και παρεμβάλλει διαρκώς βίντεο όπου εκθειάζουν τους εαυτούς τους και επιμένουν ότι όλες οι άλλες δεν κάνουν για μοντέλα και ουσιαστικά αν θέλουν να προκόψουν καλύτερα να μπαρκάρουν μούτσοι σε κάποιο καράβι. Τα σόσιαλ media στήνουν ατακαδόρικο γλέντι, ειδικά όταν κάποιες επιχειρηματολογούν με δημιουργικό λεξιλόγιο επιπέδου καλεσμένου της Αννίτας Πάνια (“η μπήχης” της Μέγκι σχεδόν έγινε ξεχωριστό hashtag).

Κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα άλλωστε, τουλάχιστον για την εκπομπή. Για τις πρωταγωνίστριες αυτής της κλίκας ίσως και να μην ισχύει και τόσο, καθώς το ποιος εχέφρων πελάτης θα προσλάβει για την προώθηση του προϊόντος του κάποια για την οποία χθες το βράδυ τόσος κόσμος ευχόταν να πέσει από τον αναρριχητικό τοίχο που τις είχαν ανεβάσει, είναι ένα θέμα.

Το πιο φλέγον ζήτημα στη μεγαλύτερη εικόνα, είναι ίσως το κατά πόσο η bitchy συμπεριφορά και η γυναικεία ανταγωνιστικότητα υπό μορφή ακραίας κατινιάς είναι το όχημα που πρέπει κανείς να χρησιμοποιεί, όταν τόσος λόγος γίνεται περί bullying και γυναικείας αλληλεγγύης. Το κοινό πάντως, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν δείχνει να ενοχλείται, αντιθέτως απολαμβάνει το ριάλιτι της υπόθεσης, τις φαρμακερές ατάκες και τις αποτυχημένες λήψεις πολύ περισσότερο από το ποια κατάλαβε το κόνσεπτ ή έκανε την καλύτερη πόζα. Τα σχόλια και οι δημοσιεύσεις στα social media αυτό δείχνουν. Ότι μια ανάλαφρη εκπομπή δεν προκαλεί σώνει και καλά κοινωνικό προβληματισμό. Και ότι το GNTM έχει πλάκα, έστω και από σπόντα.

marieclaire.gr